Bjauriausi dalykai, kuriuos esu pasakiusi mokiniams

Bet dėl to niekas (kiek man žinoma) neįsižeidė.

 

“Dievaži, padirbusi su jumis, lengvai įsidarbinsiu dresuotoja šinšilų fermoj.”

 

“Sėdit kaip pelargonijos ir net lapeliais neošiat.”

 

B klasei:

“- Iš visų jūsų susirinksiu namų darbus!

– Kodėėėėėl? Juk iš “d-kų” nerinkot…

– Nes žodis “beraštis” prasideda B raide!”

 

“Nustokit vieną kartą turkštis sekliose savo jausmų balutėse.”

 

(Dvyliktokui) “Pasikalbėsim, kai užaugsit, kolega.”

 

(Apie save) “Aš šiandien kaip žaidimų automatas: neaišku, kas iškris.”

 

“Paleisiu jus penkiom minutėm anksčiau, bent parūkysit kaip žmonės.”

 

“Anketose galit rašyt, ką norit, pavyzdžiui, kad mano gražus sijonas.”

 

Rašinyje pabraukiau sakinį ir parašiau: “PATETIŠKA.”

 

“Ką jūs ten darot? Mąstykit apie Ahasverą.”

 

“Eikit iš čia, atsibodot.”

 

“Per įskaitą temą “Literatūra” rinkitės tik tuo atveju, jeigu iš tiesų mėgstat skaityti. Visi šiais laikais save apgaudinėja, bent jau jūs taip nedarykit.”

 

“Kokią žosmę jūs čia žodžiat?”

 

“Rašot kaip prasti teismo sekretoriai.”

 

“Jūs manot, aš nematau, kad pastraipas rašot kolektyviai per “Skype”? Jeigu taip manot, tai manykit iš naujo.”

 

“Jūs per tekstą – kaip traktoristas per arimą. Jokio subtilumo.”

 

Maža dalis, kurią pati užfiksavau. Kalbėdamas juk tokių nepastebi.

One thought on “Bjauriausi dalykai, kuriuos esu pasakiusi mokiniams

  1. Garsiai juokiausi :D

    O ar nėra sunku dėstyti dvyliktokams? Man rodos, mes panašaus amžiaus, bet aš tai labai nejaukiai jausčiausi – atrodo, kad pati ką tik gimnazijoj mokiausi..

    Like

Leave a Reply

